Vəhhabiliyin yaranma tarixi barədə müxtəlif mülahizələr irəli sürülsə də, bu gün
qarşımızda gördüyümüz və "vəhhabi” adlandırdığımız təriqət İslam tarixində olduqca yeni bir cərəyandır. Vəhhabi kimi qəbul etdiyimiz şəxslər özlərini "əhli-sünnə vəl-camaat” adlandırır, bəzən "sələfi”, bəzən "ixvan”, bəzən isə "əsl müsəlman” adlandırırlar. Dinşünaslar (və onların dilindən mətbuat) isə onları "vəhhabi” və ya "radikal sünni” kimi qəbul edirlər. Əslində bu adların hamısı müəyyən tarixi və siyasi reallıqları özündəəks etdirir.
Xocalı - 26.02.1992 Şuşa - 08.05.1992 Laçın - 18.05.1992 Xocavənd - 02.10.1992 Kəlbəcər - 02.04.1993 Ağdərə - 17.06.1993 Ağdam - 23.07.1993 Cəbrayıl - 18.08.1993 Füzuli - 23.08.1993 Qubadlı - 31.08.1993 Zəngilan - 29.10.1993