Hicab kelmesinin qadının örpeyi baresinde
işledilmesi nisbeten yeni bir istilahdır. Qedimde xüsusile feqihlerin istilahında
örpek menasında olan «setr» sözünden istifade olunurdu. Feqihler ister namaz,
isterse de nigah meselelerinde buna işare ederek hicab kelmesinden deyil, setr
kelmesinden istifade edirdiler.
Yaxşı olardı ki, bu kelme heç vaxt
deyişdirilmeyeydi ve biz örtük kelmesinden istifade edeydik. Çünki qeyd
etdiyimiz kimi, hicabın en meşhur menası perdedir. eger örtük baresinde
işledilirse, onda qadının perde arxasında qalmasına göredir. Bu iş de
çoxlarının bedgüman olmasına sebeb olmuş, İslamın qadını hemişe perde arxasında
hebs edib xarici mühitden tecrid olmasını düşünmesine getirib çıxarmışdır.
Qadınlar üçün nezerde tutulan örpek vezifesinin
menası o demek deyildir ki, onlar evden çöle çıxmasınlar. Qadının evde dustaq
edilmesi kimi bir üzdeniraq mesele İslamda ümumiyyetle mövcud deyildi.
İslamda qadın örpeyinin menası bundan ibaretdir
ki, o, kişilerin yanında öz bedenini örtsün, öz beden üzvlerini açıb
başqalarına göstermesin. Quran ayeleri de, mehz bu menanı çatdırır, feqihlerin
fetvaları da bu metlebi qüvvetlendirir. Biz Qurandan ve Peyğember sünnesinden
istifade ederek bu örtüyün bedeni hansı miqdarda ehate etmesinin vacibliyini
teyin edeceyik. Bu mesele ile elaqedar olaraq ister mübarek «Nur» suresinin,
isterse de «ehzab» suresinin bezi ayelerinde qadın örtüyünün, habele onun
kişilerle ünsiyyetde olmasının heddi-hüdudu beyan olunmuş ve bu menanın
çatdırılmasında heç de hicab kelmesinden istifade edilmemişdir. Quranda hicab
kelmesinin işlendiyi aye yalnız Peyğember (s.a.a.v.)-in qadınlarına aid olan
ayedir.
Bildiyimiz kimi Qurani-Kerim Peyğember
(s.a.a.v.)-in qadınları baresinde xüsusi gösterişler vermişdir. Bu mesele esas
etibarile onların ictimai ve siyasi meseleler qarşısındakı mövqeyini müeyyen
etmişdir. İslam dini müselmanlar arasında böyük hörmete malik olan
Ümmul-mömininleri öz yüksek ehtiramlarından sui-istifade etmemeye, bezi siyasi
ve ictimai meselelerde texribatçıların, fürsetteleblerin elinde vasiteye
çevrilmemeye çağırmışdır.
«Hicabın felsefesi»
Hicabın yaranma sebebi ve felsefesi baresinde esrler
boyu mübahise olmuş, nezeriyyeler söylenilmişdir. Tarix boyu filosoflar ve
sosioloqlar bu mesele baresinde fikirler ireli sürmüşler. Onların demek olar
ki, hamısı islami hicabı qeyri islami hicabla qarışdırmışlar. Hemçinin bu
alimlerin tedqiqatında hicaba menfi münasibet ve ona qadın hüquqlarını tapdayan
vasite kimi baxmaq meylleri görünmekdedir. Verilen nezeriyyeler islami hicabı
da qadına qarşı yöneldilmiş tarixi zülmlerin çerçivesinde izah edir.
Haqqında danışılan sebebler felsefi, ictimai,
exlaqi, iqtisadi ve psixoloji xarakter daşıyır. Onları aşağıdakı şekilde teqdim
etmek mümkündür:
1. Birinci nezeriyyeye göre, hicab beşeriyyetin
rahiblik ve zahidliye meyli neticesinde yaranmışdır. Bu barede söhbetler
felsefe behsine aiddir. Bu fikrin terefdarları meseleni bele izah edirler:
qadın yaradılış etibarile gözel ve xoşagelen olduğu üçün, kişilerle çox rabite
ve get-gel saxlasa, her iki cins ister-istemez ucuz lezzetlerin ve şehvetin
ardınca düşecekdir. Güya buna göre de rahiblik terefdarları qadını kişiden
uzaqlaşdırmaq üçün ve onlar arasında pozulmaz sedd yaratmaq meqsedile hicabı
tesis etmişler. Bu yolla onlar başqa lezzetverici şeylerle mübarize üsulunu
qadına qarşı da tetbiq etmişler. Ona göre de rahibler qadından uzaq qaçır,
evlenmeyi günah, subaylığı ise müqeddes sayırdılar.
2. İctimai xarakter daşıyan ikinci nezeriyyeye
göre, hicabın yaranmasına sebeb qadını emin-amanlıqda saxlamaq ehtiyacı
olmuşdur. Qedimlerde her kesin dövleti var idise, onu başqalarından gizletmeye
çalışırdı. Pulu olan şexs qoluzorluların almaması üçün öz pulunu torpağa
basdırırdı. Çox vaxt ata pulunun yerini oğluna bele demirdi ki, birden oğlu
sirri başqalarına açar. Qadının gözelliyi de böyük servet olduğundan,
qedimlerden beri onu gizletmek barede düşünmüşler.Hicabı yalnız fiziki
emin-amanlıq teminatçısı kimi tanıtdıranların fikrince, bu gün sivilizasiyalı
dünyada tamamile arxayınlıq hökm sürür ve artıq hicaba ehtiyac qalmamışdır.
evvela onu demeliyik ki, İslam dini hicabın rolunun bu cür
mehdudlaşdırılmasının tam eleyhinedir, ikincisi bu günkü dünyanı nece
emin-amanlı adlandırmaq olar? Medeni ve inkişaf etmiş hesab edilen ölkeler
qadına tecavüz ve exlaqsızlıq göstericilerine göre birinci yerleri tutmurlarmı?
Mezmun evelki kimi qalmaqdadır. Hetta ondan da dehşetlidir. Yalnız forma
deyişmişdir. eger eveller filan şah zor gücüne erli qadını öz sarayına
getirirdise, bu gün hemin iş açıq-aşkar şekilde pul ve mükafat vasitesile
heyata keçirilir. eger qedimde qadın at belinde qaçırılırdısa, bu gün atları
taksiler evez edir. Demeli qadının namusunun qorunması bu gün de tam temin
edilmir. Ve ümumiyyetle, hicabı bu meseleye qatmaq doğru deyildir. Sonradan
izah edeceyimiz kimi, hicabın esas xidmeti fiziki müdafieden çox, menevi ve
exlaqi arxayınlıq atmosferi yaratmaqdadır.
3. Üçüncü nezeriyyeye esasen qadına hicabın vacib
olması iqtisadi bir sebeb üzündendir. Bele ki, onun kökünü kişilerin qadınlar
üzerindeki malikiyyet ve hakimliyi izah edirler. Yeni kişiler qadınları
istismar ederek onları bir qul kimi öz evlerinde saxlayırdılar. Onlar qadınların
evden bayıra çıxmalarının qarşısını almaq meqsedile öz arvadlarının çöle-bayıra
çıxmalarını çirkin bir iş kimi qeleme vererek hicab ve güşeneşinlik fikrini
icad etmişler.
Bu nezeriyyenin terefdarları nefeqe, mehriyye ve
bu kimi diger meseleleri de kişinin qadın üzerindeki malikiyyeti ile
elaqelendirmeye çalışırlar.
Bezi müellifler öz eserlerinde hicab emrini qul
alveri ile eynileşdirmiş ve bele bir iftira ireli sürmüşler ki, guya islam
dinine göre bir qadının sesini namehrem kişiler eşitse, hemin qadın öz erine
haram olar. Guya islamda qadın kişiler olan yığıncaqda iştirak ede bilmez. Kişi
qadını yalnız ev işleri ve uşaq terbiyesi ile meşğul olmalı alet hesab ederek,
bu «aletin» hüquqlarını istismar etmek üçün onu qara çarşaba bükmüşdür.
Bu setirleri yazan şexsin iftiraçılıq, qerezçilik
ve ruhi xestelik elametleri tamamile aydındır. Ne vaxt ve harada bele bir qanun
mövcud olmuşdur ki, eger qadının sesini namehrem şexs eşitse öz erine haram
olsun?! Göresen din tebliğatçıları ve natiqleri daim menberlerin üzerinde
hezret Zehra (e)-ın Medine mescidinde söylediyi xütbeni, hezret Zeynebi
Kubranın Kufede, Şamda söylediyi xütbeni camaatın qulağına çatdırdığı bir
cemiyyetde ola bilermi ki, camaat arasında bele bir fikir yayılmış olsun?! Ne
zaman ve hansı müselman cemiyyetinde qadın kişinin qulu olmuşdur? Hamı bilir
ki, müselman ailelerinde qadının kişiye etdiyi xidmet, onun vacibi borcu
deyildir. Kişi ise öz islami vezifesine uyğun olaraq ailesinin asayişi ve
rifahını tam menada temin etmeye borcludur. Qadın yalnız ele ailelerde tehqir
ve zülme meruz qalır ki, orada islami terbiye ve meişet üsullarına riayet
olunmur ve ya bu meselelere sehlenkarlıqla yanaşılır.
Bunların sözü nece de qeribedir: «Qadının hüququ
yox idi ki, kişilerle birlikde oturub dursun» Men ise deyirem: eksine, pak ve
islami mühitlerde kişinin haqqı yox idi ki, yad qadınlarla oturub dursun,
onlardan öz menfur meqsedleri üçün istifade etsin. Kişiler adeten qadınlara
qarşı menfi niyyetde olmuş ve son derece şorgözlükle onları öz toruna salmağa
çalışmışlar. Onlar heç vaxt öz tebii ehtiraslarının telebine uyğun olaraq özü
ile qadınların arasında perde olmasını istememişdir. Bu perde aradan qalxan
zaman udan kişi, uduzan ise qadın olmuşdur. İndiki zamanda kişiler beraberlik,
azadlıq ve musavat kimi aldadıcı adlardan istifade ederek bu perdeni aradan
qaldırmağa çalışmış, qadınları özlerinin en çirkin ve iyrenc meqsedlerine
qurban vermişler. Müasir dövrde qadınların modern qul şekline salınaraq
istismar olmasına diqqet yetirin: onlar vitrinler arxasında, restoranlarda,
ticaret mallarının reklam olunmasında kişilerin maddi menfeetini temin etmek
üçün özlerini min bir renge salaraq müşterileri celb etmeye çalışır, müqevva
insanlar suretine düşerek geyim ve bezek eşyalarını nümayiş etdirmek üçün öz
qadınlıq şerefini çox ucuz qiymete satmaq mecburiyyetinde qalırlar.
Bele qelem sahiblerinin arzu etdikleri kimi,
qadınla kişinin bir yerde olmasının kişinin faydalanması qadının ise istismar
olunmasından başqa heç bir mefhumu yoxdur. Melum olduğu kimi, pak mühitlerde,
kişinin qadınlardan sui-istifade etmesi mümkün olmayan yerlerde qadınla kişinin
birlikde qaynayıb qarışması İslam cemiyyetinde heç vaxt qadağan edilmemişdir.
Hemin kitabın müellifi sosioloji baxımdan qadınla
kişinin rabitelerini dörd dövre bölmüşdür:
1-ci dövr: Tebii merhele ve ibtidai icma quruluşu:
bu dövrde qadınla kişi heç bir qeyd ve şert olmadan bir-biri ile qarışıq
veziyyetde olmuşdur. Müellifin eqidesine göre, hemin dövrde aile münasibetleri
ümumiyyetle mövcud olmamışdır.
2-ci dövr: Kişinin qadına hakim kesildiyi dövr; bu
dövrde kişi qadına qelebe çalaraq özünü onun maliki hesab etmiş ve qadına bir
vesait kimi öz ixtiyarına keçirmişdir. Hicab da mehz bu dövrün yadigarıdır.
3-cü dövr: Qadının etiraz ve qiyam merhelesi; bu
merhelede qadınlar kişilerin kobud, amansız ve sert reftarlarından cana doymuş,
onların zülmleri qarşısında evvelce müqavimet göstermiş, lakin sonradan onların
kobud tebietlerinin asan şekilde onların hüququna riayet etmesine icaze
vermediyini görüb öz haqlarını elde etmek üçün tedricle tüğyan etmiş, müxtelif
cemiyyetler yaratmış, metbuat, konfrans ve s. Kimi vasitelerle kişilere qarşı
mübarizeye qalxmışlar.
Eyni zamanda kişinin sert ve zorakı
ehval-ruhiyyesinin onun uşaqlıq dövrüne aid olan sağlam terbiyesinden, xüsusile
oğlanlarla qızların arasındakı ayrı-seçkilikden ireli geldiyini başa düşerek
ümumi halda telim-terbiye meselelerinde mövcud olan nöqsanları aradan
qaldırmağa çalışmışlar.
4-cü dövr: Qadın-kişi hüquqlarının beraberleşdiyi
dövr; 19-cu esrin axırlarından başlayan ve hele de dünyanın bir çox yerlerinde
tetbiq edilmeyen bu dövr tamamile birinci dövre oxşardır.
Bu mentiq nezerinden qadının hicabı onun kişiler
vasitesile bir növ mehbes ve dustaqda saxlanmasından ibaretdir. Kişinin öz
arvadını bu cür esaret altına almasının esas sebebi yalnız ondan mümkün qeder
artıq iqtisadi behreler almaq meqsedi olmuşdur.
4.Hicabın yaranması baresinde söylenilen dördüncü
nezeriyye exlaqi xarakter daşıyır. Bu nezeriyyeye göre hicab kişinin qadına
münasibetinde hiss etdiyi hesed duyğusunun mehsuludur. Bundan evvelki fikirde
olduğu kimi burada da hicabın mahiyyeti qadını istismar etmek vasitesi elan
edilir. Bir ferqle ki, evvelki nezeriyyede bu istismar iqtisadi xarakter
daşıyırdı, bu nezeriyyede ise exlaqi xüsusiyyete malikdir.
İddia edirler ki, kişi ona mexsus olan qadına
başqa kişilerin baxmalarından ve onunla söhbet etmelerinden hesen duyaraq, buna
mane olmaq üçün qadını hicaba mehkum etmişdir. Bu fikre göre, hicabın sebebi
kişinin xudperestlik ve eqoistlik hissleridir. Bertran Rassel bu barede yazır:
«Beşeriyyet mal ve servet sahelerinde müeyyen qeder xudpesendliye qalib gele
bilmişdir Lakin qadına münasibetde bu eqoizme hakim ola bilmemişdir.» Rosselin
fikrince, kişideki qeyret hissi arzuedilmez bir sifetdir ve paxıllıq köklerine
malikdir.
Rassel bildirir ki, sexavet ve güzeşt servet
barede yaxşı hesab olunduğu kimi, qadın baresinde de yaxşıdır. O, deyir ki, her
kes öz süfresine başqalarını devet edirse, mal-dövletini başqalarının
ixtiyarında qoyursa, bu hereket beyenilir. Bes cinsi münasibetde bele «sexavet»
niye pis qiymetlendirilir? Rasselin fikrince, bu ferq esassızdır.
Bu nezeriyyeni araşdırarken, önce demeliyik ki,
hem qadında, hem de kişi de bir-birinin iffet ve paklığına qarşılıqlı teleb
hissi mövcuddur. Tebii olaraq her bir kişide öz arvadının pak ve iffetli olması
meyli vardır. Yeni kişi xüsusi reğbetle çalışır ki, öz arvadı hemişe pak ve yad
baxışlardan uzaq olsun. Elece de qadının özünde de iffetli ve pak olmağa xüsusi
meyl vardır. elbette, qadınlarda elave olaraq öz erinin başqa qadınlarla elaqe
yaratmasını istememek kimi bir istek de vardır. Lakin bizim nezerimize göre bu
meyller başqa köklere malikdir, ve kişilerde olan meyllerle tamamile ferqlenir.
Kişilerde mövcud olan hiss qeyret ve ya hesed ile qarışmış qeyretdir, lakin qadında
mövcud olan bu hiss sırf şekilde hesedden ibaretdir.
Biz hal-hazırda kişilerin iffetli olmasının
zerureti, habele onun hem özü, hem de qadın nezerinden deyeri baresinde behs
etmirik. Hal-hazırda söhbetimizin mövzusu kişilerde olan qeyret adlı hiss baresindedir.
evvela, qeyd etmeliyik ki, göresen qeyret ve hesed müxtelif sözlerle ifade
olunan eyni hisslerdir, yoxsa başqa bir şeydir? İkincisi, islami hicabın esas
kökleri kişinin qeyret hissine ehtiram qoyulmasıdır, yoxsa burada başqa mesele
nezerde tutulmuşdur?
Birinci meseleye geldikde, biz inanırıq ki, hesed
ile qeyret bir-birinden tamamile ferqlenen exlaqi seciyyeler, sifetlerdir ve
her birinin ayrı-ayrılıqda müeyen kökleri vardır. Hesedin kökleri bir növ özünü
istemek olub şexsin özünün daxili qerize ve hisslerinden qaynaqlanır. Lakin
qeyret ictimai ve bir növ daxili bir hissdir ki, bunun hedef ve faydaları diger
ferdlerle münasibetden başa düşülür.
Qeyret bir növ nesillerin seçilmesi ve bir-birine
qarışmaması üçün yaradılış qanunlarının beşerin zatında qoyduğu nezaretçilik
hisslerinden ibaretdir. Yeni xilqet qanunları ona bele emr etmişdir ki, öz
esil-nesebini gelecek nesillerde qoruyub saxlasın. Bu duyğu eynile övlada olan
mehebbet hissleri kimidir. Melum meseledir ki, övladlar valideynlere ağır bir
yükdür, onlara olmazın ezab-eziyyetini verir. eger beşerin övlada qarşı yüksek
mehebbeti olmasaydı, heç kes nesil artırmaq ve öz neslini qoruyub saxlamaq
istemezdi. eger kişilerde olan qeyret hissi olmasaydı ve o öz neslinin
keşiyinde dayanmasaydı nesillerin bir-biri ile olan elaqeleri tamamile
kesilerdi, heç bir ata öz övladını tanımaz, heç bir övlad da atasının kim
olduğunu bilmezdi. Bu rabitelerin qırılması şübhesiz, beşerin ictimai
dayaqlarını dağıdardı.
Qadında da neslin qorunub saxlanmasına xüsusi bir
meyl vardır, lakin onun öz neslinin qorunmasında heç bir nezaretçilik amiline
ehtiyac duyulmur. Çünki övlad bütün hallarda anaya mensubdur ve bu meselede,
yeni uşağın anasının kimliyinde heç vaxt sehve yol verilmir. Buradan başa
düşmek olar ki, qadının öz erinin başqa qadınlarla temasda olmasına qarşı ciddi
reaksiya göstermesi kişinin bu meseleye olan münasibetinden tamamile ferqlidir.
Qadının bu hisslerinin özünü sevmek ve inhisarçılıq xüsusiyyetlerinden ireli
geldiyini demek olar, lakin qeyd etdiyimiz kimi, kişinin bu hissleri bir növ
ictimai münasibetlerden yaranır. Biz kişilerde olan hesed ve inhisarçılıq
xüsusiyyetlerini heç vaxt inkar etmirik. Lakin müddeamız budur ki, eger kişi öz
exlaqi qüvvesi ile hesedi aradan qaldırsa, yene de onun vücudunda ictimai bir
hissin mövcud olması aşkara çıxacaq ve bu hiss ona öz arvadının başqa kişilerle
temasda olmasına heç vaxt icaze vermeyecek. Qeyd etdiyimiz kimi kişinin bir növ
ferdi-exlaqi çatışmamazlıq olan hesed hissinin sebebinin qeyd olunanlarda
xülaselenmesi düzgün anlayış deyildir.
Bezi revayetlerde bu meseleye işare edilmiş ve
buyurulmuşdur ki, kişilerde olan bu hiss qeyret, qadınlarda olan hiss ise
hesedden ibaretdir.
Bu metlebi izah etmek üçün bir meseleni de elave
etmek olar. O da bundan ibaretdir ki, qadın hemişe öz erinin meşuqesi,
sevimlisi olmaq isteyir. Qadının da bütün naz-qemzeleri, özünü göstermesi.
Bezenmesi de mehz kişinin nezer-diqqetini celb etmek üçündür. Qadınlarda
kişileri özüne aşiq etmek hissi, cinsi lezzet ve kama yetişmekden qat-qat artıqdır.
Onların öz erinin başqa qadınlarla temasda olmasını istememesinin sebebi budur
ki, o, eri terefinden sevilmesini ve meşuqe olmasını yalnız özüne mexsus etmek
isteyir.
Lakin kişilerde bele bir hiss. Yaxud onun zatında
ve xilqetinde bu cür inhisarçılıq xüsusiyyeti qoyulmamışdır. Odur ki, onlarda
öz arvadlarının başqa kişilerle temasda olmasına mane olmaq hissi öz neslinin
qorunub saxlanması ile elaqedardır
Hicab meselesinin heqiqi
siması
Son dövrlerde mübahise mövzusuna çevrilen mesele
qadının cemiyyet arasında yarımçılpaq ve ya örpekle zahir olmasında deyil,
kişilerin onlardan hansı şekilde lezzet almalarının qanuni olub-olmamasındadır.
Kişinin haqqı vardırmı ki, her bir yerde her bir qadından zina istisna olmaqla
bacardığı qeder lezzet alsın? Bu meselenin esil meğzine ve ruhuna nezer yetiren
İslam dini bu sualların cavabında qetiyyetle dayanır.
Bizim nezerimize göre İslamda örpeyin sebeb ve
felsefesi bir neçe şeyden ibaretdir:
- Psixoloji ve ruhi sebebler;
- Aile - meişet münasibetleri;
- İctimai sebebler;
- Qadın hüququnun qorunması ve onun menevi
deyerinin yükseldilmesi
1. Psixoloji ve ruhi aramlıq
Qadınla kişi arasında müeyyen bir serheddin
olmaması, qeydsiz-şertsiz, ifrat azadlıqlar ve açıq-saçıqlılıq cinsi
ehtirasları artıraraq onu bir ruhi yanğı ve heç vaxt temin olunmayan istek
şekline salır. Cinsi ehtiraslar çox güclü bir qerizedir ve sanki qorxunc bir
deryaya benzeyir: Ona ne qeder itaet olunsa, bir o qeder çox inadkarlaşır,
tüğyan edir ve ipe-sapa yatmır.
Ümumiyyetle, İslam dini çox deqiq terzde bu
yanğılı qerizeye diqqet yetirmişdir. Namehreme ehtiraslı baxışın, qadınla
xelvetde olmağın onların bir-biri ile qovuşmasına sebeb olan bu qerizenin ne
qeder tehlükeli olması baresinde çoxlu revayetler neql olunmuşdur.
İslam bu qerizenin normal hala salınıb temin
edilmesi üçün müeyyen tedbirler ireli sürmüş, bu barede hem qadınlar, hem de
kişiler üçün bir çox vezifeler teyin etmişdir. Qadınla kişinin müşterek
vezifelerinden biri de baxışla elaqedar olan gösterişlerdir.
Bu gösterişin xülasesi bundan ibaretdir ki,
qadınla kişi bir-birine ehtiraslı baxışlarla nezer salmamalı, şorgözlük
etmemelidir; pis niyyetle, alçaq baxışlarla, lezzet almaq meqsedi ile
bir-birine nezer salmamalıdırlar. Qadınlar üçün de ayrıca, xüsusi bir vezife
teyin etmişdir. O da bundan ibaretdir ki, öz bedenlerini yad kişilerden
örtsünler, cemiyyet arasında yad baxışları özlerine celb etmekden çekinsinler,
özlerini naz-qemze ve her hansı bir vech ile yad kişilere gösterib onların
ehtiraslarının tehrik olunmasına sebeb olan işler görmesinler.
2. Ailede er-arvad münasibetlerinin möhkemlenmesi.
Şübhe yoxdur ki, aile münasibetlerinin
möhkemlenmesine, er-arvad arasında sefa-semimiyyetin yaranmasına sebeb olan her
bir şey aile ocağı üçün faydalıdır ve bele vasitelerin yaradılmasında son derece
sey etmek lazımdır. eksine er-arvad arasında rabitelerin süstleşmesine, onların
bir-birinden uzaqlaşmasına sebeb olan her bir şey aile münasibetlerinin
ziyanınadır ve onunla ciddi şekilde mübarize aparmaq lazımdır.
Aile-meişet qanunları nezerinden örpeyin zerureti
ve qanunsuz heyat yoldaşından cinsi lezzet almağın qadağan olunmasının sebebi
qanuni heyat yoldaşının ruhi ve psixoloji cehetden xoşbextlik amili
sayılmasındadır. Halbuki, cinsi ehtirasların azad buaxıldığı sistemlerde qanuni
heyat yoldaşı psixoloji baxımdan bir növ reqib, manee töreden ve zindan
gözetçisi rolunu oynayır, neticede aile heyatında düşmençilik ve nifret hökm
sürür.
Bununla bele, mesele tekce neslin paklığı ile de
bitmir, esas mesele er-arvadın arasında en pak ve semimi münasibetlerin
berqerar olunması ve aile mühitinde lazımi semimiyyete nail olmaqdır. Bu meqsed
o zaman heyata keçe biler ki, er-arvadın her biri öz heyat yoldaşından qeyrisi
ile intim münasibet fikrine düşmesin, kişinin başqa qadında gözü olmasın, qadın
da başqa kişilerin diqqetini özüne celb etmek fikrinde olmasın. Aile
çerçivesinden, er-arvad münasibetlerinden kenarda cinsi lezzetlerin qadağan
olunmasına, hetta evlenmekden evvel bele riayet olunmalıdır.
3. İctimai sebebler (Cemiyyetin möhkemlenmesi)
Cinsi lezzetlerin aile mühitinden cemiyyete, iş ve
fealiyyet sehnesine doğru genişlendirilmesi ictimaiyyeti zeifledir. Bunun
eksine olaraq, örpek müxaliflerinin irad ederek «Hicab cemiyyet qüvvelerinin
yarısının iflic veziyyetine düşmesine sebeb olur» - sözlerinin eksine olaraq,
açıq-saçıqlıq ve cinsi azadlığın yayılması ictimai qüvvelerin ümumi şekilde
iflic veziyyetine düşmesine sebeb olur.
Qadın enerjisinin iflic veziyyete düşmesine ve
onun istedadlarının sönmesine sebeb olan hicab-qadının zindana salınıb onun her
bir medeni, ictimai, iqtisadi ve sair kimi fealiyyetlerden mehrum edilmesine
sebeb olan hicabdır. İslamda ise bele bir şey mövcud deyildir. İslam heç vaxt
demir ki, qadın evden çıxmasın, elm öyrenib tehsil elde etmesin. eksine, bu din
elm ve biliyi qadınla kişi arasında vacib ve müşterek bir vezife kimi beyan
edir.
Hemçinin İslam dini qadınların fiziki
xüsusiyyetlerine münasib olan heç bir iqtisadi fealiyyet növünü onlara qadağan
etmir. Bu din heç vaxt istemir ki, qadın evde işsiz veziyyetde qalıb menasız heyat
terzi keçirsin. Üz ve ellerinden başqa bedenin sair yerlerinin örtülmesi heç
vaxt onun medeni, ictimai ve ya iqtisadi fealiyyetlerine mane olmur. Cemiyyet
qüvvelerinin iflic veziyyete salınmasına sebeb olan şey, mehz iş mühitinin
şehvet ve lezzetlerle alude olmasıdır.
Meger oğlan ve qız ayrı-ayrı mühitlerde tehsille
meşğul olduqda, hetta eger bir yerde olduqda qızlar edebli ve iffetli
geyinerek, bezek eşyalarından istifade etmeseler yaxşı ders oxuyub fikirleşe ve
müellimin sözüne qulaq asa bilerler, yoxsa her oğlanın yanında bezenmiş, qısa
paltarlı bir qız otursa ve paltarları da dizinden bir qarış yuxarı olsa yaxşı
olar?! eger bir kişi küçede, bazarda, idarede ve sair yerlerde bezenmiş,
celbedici, ehtirasları tehrik eden qadınlarla üzbeüz olsa daha yaxşı işgüzar
olub fealiyyet göstere biler, yoxsa bele menzerelerle qarşılaşmadığı halda?
eger buna inanmırsınızsa bele mühitlerde işleyenlerden soruşa bilersiniz. Öz
işlerinin çox gözel suretde davam etmesini isteyen her hansı bir müessise,
şirket ve ya idare qadınla kişinin bu terzde, qarışıq işlemesinin qabağını
alır. eger inanmırsınızsa, bu barede tehqiq ede bilersiniz.
Heqiqet bundan ibaretdir ki, bizim aramızda mövcud
olan ve Avropa-Amerikanı da ötüb keçmek istediyimiz bu rüsvayçı çılpaqlıq
veziyyet qerbin iyrenc kapitalizm cemiyyetlerinin seciyyevi xüsusiyyetlerinden,
pulgirlerin, şehvetperestlerin ve qerb sermayedarlığının eybecer neticelerinden
biridir. Bu, insan cemiyyetlerini manqurt ve donuq veziyyetde saxlamaq, onları
sadece istehlakçı şekline salmaq üçün öz emteeleri müqabilinde ondan istifade
etdikleri bir vasitedir.
Beli, müselman qadını «yenilik» ve «inkişaf»,
«zamanın telebi» adları ile her gün, her saat kapitalizm dünyasında hazırlanan
vasitelerle özünü bezeyib başqalarına göstermelidir ki, qerb senayesi üçün
layiqli istehlakçıya çevrile bilsin. eger müselman qadın özünü yalnız qanuni
heyat yoldaşı üçün, yaxud tekce qadınlara mexsus olan meclislerde bezemek
istese, ne qerb kapitalistlerinin layiqli mesrefçisi olar, ne de onun sair
vezife ve tapşırıqlarını, başqa sözle, cavanların exlaqsızlığa düşmesine,
iradelerinin zeiflemesine, ictimai fealiyyetin sönükleşmesine sebeb olan işler
baş verer ve neticede qerb istismarçıların mekrli planları heyata keçmez.
Kapitalist olmayan bir çox cemiyyetler dinle zidd
olmalarına baxmayaraq, çox az hallarda o ölkelerin istismarçı siyasetlerinin
qurbanı olur ve qadın azadlığı adı altında aparılan bele rüsvayçı siyasete
boyun eyir.
4.Qadın hüququnun qorunması ve onun menevi
deyerinin yükseldilmesi
Kişiler tebii olaraq fiziki cehetden qadınlardan
üstün olduğu kimi, onların tefekkür ve eqli baxımdan da qadınlardan üstünlüyüne
heç bir şekk-şübhe yoxdur. Qadın bu iki sahede kişinin qarşısında müqavimet
göstermek qüdretine malik deyildir. Lakin onlar atife ve qelbi duyğular
baxımından hemişe özlerinin kişilerden üstün olmasını isbat etmişler. Qadınla
kişi arasında serheddin qorunub saxlanması çox ince bir meseledir ki, onlar
kişilerin qarşısında öz meqam ve mövqelerini saxlamaq üçün ondan istifade
etmişdir.
Bu müqeddes din qadını bele vasitelerden istifade
etmeye teşviq etmişdir. İslam dini xüsusile tekid etmişdir ki, qadın ne qeder
metin, vüqarlı ve iffetli hereket etse, özünü kişilerin gözü önünde ucuz
tamaşaya qoymasa, onun ehtiramı bir o qeder de artacaqdır.
«ehzab» suresinin ayelerinin tefsirinde gösterilir
ki, Quran qadınlara, özlerini örtmeyi tövsiye etdikden sonra «Bu iş sizin
iffetli tanınmağınız, hemçinin özünüzü kişilerin ixtiyarına qoymadığınızı
bildirmek üçün daha yaxşıdır» deye buyurur. Neticede onların kişilerden uzaq
olması exlaqsız şexslerin onlardan sui-istifade etmesinin qarşısını alır.
İslam qayda-qanununda qadının
layiqli yeri
Heç bir din ve ayinde, meslek ve meramda qadın
İslamın vacib ve lazım saydığı derecede böyük ehtiram ve etibar, misilsiz
qiymet ve deyere layiq bilinmemişdir. Beli, İslamın qoyduğu qayda qanuna göre
qadının olduqca böyük qedr-qiymeti ve ehtiramı, xüsusi imtiyazları vardır. Heç
bir quruluş ve sistemde qadının tebii ve heqiqi insani hüquqları İslam
mektebinde olduğu qeder temin olunmamışdır. İslamın düşmenleri, xüsusile de
müselman qadınının bedxahları onlar haqqında çoxlu yalan ve iftiralar uyduraraq
bununla İslamın pak ve temiz hökmlerine, Allahu-teala (c.c.) hökumetine zerbe
vurmaq isteyirler. Lakin bütün bu cehdlere baxmayaraq, müselman qadını olduqca
layiqli bir meqamdadır, bir sözle, beşerin etibar ve ehtiram zirvesindedir.